17.3.10

hilang nafsu.

bangun je pagi ni..rasa sakit sangat kepala aku ni..berdenyut-denyut sakanlah..bangun pun dah lambat..kul 8.30..class pukul 9pagi..haa..setengah jam je masa bersiap..kena mandi ekspress ni..nasib baik baju dan tudung dah bergosok..kalau belum lagi..confirm lambatlah aku pergi class..aku ni kalau iron baju..memang lambat..lembap sikit..

dah dekat dua minggu aku tak masak..asyik makan kat kedai je..bukan apa..aku sorang yang makan..jadi malas nak masak..membazir je..baik beli kat kedai..makan pun sekarang ni kurang..tak tahu kenapa..setiap hari cukup sekadar makan tengah hari..malam, memang aku tak lapar langsung..cuma hari isnin malam je aku makan..sebab habis class pukul 10malam..terus pergi dinner dengan kawan-kawan..hari lain memang aku tak makan..mungkin tak berteman kot?

hari ni aku makan bungkus lagi..menu sarapan + tengah hari, nasi lemak lauk ayam goreng..

DSC08307

boleh tahanlah rasa nasi lemak ni..tu pun aku makan tak habis..entah mana pergi nafsu makan aku..tak pe lah..boleh turun sikit berat badan..

ahad lepas timbang..dah turun 2kg..hope this week dapat berat 45kg or 46kg…

 

2 ulasan:

arekymz membuyau berkata...

ayam besau punye

Siti Fatimah Nabihah berkata...

sedap nya nasi lemak tuh.. nak skit.. erm,jgn xmkn lgsg nnti.. jaga kesihatan erk.. hehe :P