8.3.10

perjuangan kini bermula!

hari ni bermulalah satu episod perjuangan di sem akhir..hari ni bermulanya kelas pertama di sem ini..fuh! tengok subjek aku kan..memang agak pening dibuatnya..empat subjek terakhir ni memang mengerikan bagi aku..mana taknya..ada calculation tu..aku ni dah lah lemah je kalau tengok nombor tu…

  • TAXATATION
  • FINANCIAL SYSTEMS AND AUDITING
  • BUSINESS STRATEGY
  • RESEARCH PROJECT

tengok tu..taxatation dan financial systems and auditing.. memang gempakkan? hopefully aku boleh buat..tak dapat 4flat pun..dapat B+ pun jadilah..nak naikkan pointer aku untuk kali terakhir ni..

“YA ALLAH..kuatkanlah semangat hambamu ini dalam menimba ilmu..KAU lapangkanlah minda dan hatiku, agar senang menerima ilmu..amin..”

nota mulut untuk aina : kau ada belajar tak subjek-subjek kat atas tu?

7 ulasan:

@ku d! sin!e berkata...

AKU BLAJA TAXATION
NGAN AUDIT...

asna cute berkata...

Pehhhhhh asna belum habis exam lg.. hajar dh masuk sem bru. giler arrrr!

Jeleszzzz!~

Cik Cookie berkata...

i like taxation.
nak2 kalau tang laki je bayar.

LuVidA^^ berkata...

chayok2!!!~~

butterfly berkata...

aina : leh tunjuk ajar kt aku naaa~~~~

asna : dont be jelez! hehehe..

CC : laki je byr?? fuh..selamat lah kite prmpn ni..

LuVida^^ : chaiyok...chaiyokk...smgt ni..:)

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ berkata...

good luck yer~
ko kan terel~

butterfly berkata...

thx!! huh..terel lah sgt..