24.3.10

sudah sihat akhirnya:)

dua hari tak sihat, memang dugaan yang selalu aku terima..aku tak boleh merungutkan? itu kan dugaan dari ALLAH untuk insan terpilih je..jadi kena terima dengan redha..ikhlaskan hati dan senyum menghadapi dugaan itu…[poyo je aku..time sakit muka sememeh je!]

di sebabkan aku sakit..ibu kesayangan aku datang ke kolej aku..melawat anak kesayangan dia ni..baikkan ibu aku? dia jaga aku..picit-picit kepala aku yang sakit ni..urut urat-urat yang tersimpul..badan yang terasa sengal-sengal ni..memang bestlah..lagi best ibu masakkan makanan yang berkhasiat untuk aku..suapkan aku makan..macam sakit tenat lak aku kan? memang cepat je aku..

butterfly

buktinya..hari ni aku berasa sungguh segar sekali..pagi pergi kelas macam biasa..

TETAPI

………..

……..

……..

……..

………

……….

………..

………

 

 

itu hanyalah angan-angan aku je! ibu aku mana ada datang tengok aku kat kolej ni..aku pun tak beritahu dia aku sakit..kang dia risau macam aku ni sakit tenat..

tapi kalau dekat rumah..kalau aku sakit..memang ibu jaga aku..tapi taklah sampai picit ke urut ke..cuma bagi makan ubat dan masakkan untuk aku..kalau suap pulak..selalu dah..walaupun aku dah nak masuk 21tahun..tapi kadang kala makan aku, ibu yang suap..memang mengada-ngada kan? mylurve always said i like a little kids..so what? biarlah kan..nanti dah kahwin..nak husband je yang suapkan aku makan..bolehkan…??

6 ulasan:

Adila Ady berkata...

baca ayat kat atas baru je nak jeles sampaikan mak datang picit2...layanan VIP tu..

balik nanti nak suruh mak suapkan jugaklah..hehe,confirmla kena sekeh kepala...haha!

mOhd irWAn berkata...

anak manja la...

~ a z w a a r e z i e ~ berkata...

Nice blog....jom tukar link...

zella y berkata...

wlupn kita dh umur brapa sekali pon
mak tetap anggap kita ni anak mereka yg masih kecil...

asna cute berkata...

tue la.. nxt time lepas kena hujan terus mandi tau..

take care ya ;)

butterfly berkata...

Adila Ady : hehehe..xde makna nk dpt lynn VVIP tu..:)

mOhd irWAn : bkn manjalah....


~ a z w a a r e z i e ~ : boleh2..thx dtg cni..


zella y : that' true...;p


asna cute : baik cik asna...=]