14.4.10

siapa boleh tolong?

assalammualaikum!!!

walaupun sedang sibuk menyiapkan assignment..tapi tangan ni gedik-gedik nak taip kat sini..alhamdulillah..75% kerja sudah di siapkan..tinggal beberapa je lagi kan nak di siapkan..chaiyokk..chaiyok…

saya tak tahulah kenapa susah sangat nak stay up atau pun bangun di pagi hari..sem-sem yang lepas..saya akan tidur seawal 11 malam untuk bangun pukul 4 pagi siapkan semua kerja..tapi sem ni..liat gila lah..pukul 6 pagi baru terhegeh-hegeh nak mandi..baru lah segar nak siapkan assignment..macam malam semalam..kunci jam pukul 5 pagi..pukul 7 pagi jugak mata ni baru nak bukak mata..kenapa ye? syaitan banyak sangat ke kat badan ni? sampai tak mahu nak bangun dari tilam..

siapa ada petua nak senang bangun malam?? meh lah share sikit..ni sem akhir saya..i really need to stay up..

DSC08541

saya yang dah tembam!!! nasib baik still in ideal weight..

5 ulasan:

╚► capital S hana ◄╗ berkata...

kunci jam 5 6 bijik ltak tpi tlinge .
ltak bom ok gak HEHEHE

Are-Gya berkata...

try this..
selawat 3 kali..
tepuk bantal 3 kali
dgn niat nk bgn pg.
kunci jam.
terdengar je bunyi pertama terus bgn.
or kadg2 terjaga je trus bgn..
jgn ckp nk bgn jap lg..kompom terus lelap

butterfly berkata...

capital S hana : letak bom..terus tidur x bangun2 dah.


Are-Gya : dulu masa skolah sellau guna cara ni..

. mimie . berkata...

1st alarm WAJIB terus bangun..
plg penting ps subuh jgn tdo lek..
klw x memang bye2 la kls pg mcm aku..
ahaha :D

arekymz membuyau berkata...

sebelom kunci jam,.
kunci pintu dulu..
jgn bg setan masok..
taw2,,