25.5.10

Khusus untuk umat Islam.

sekarang ni famous kan kasut crocs..siap ada yang beli original punye kan?

sini saya nak share kan untuk renungan kamu semua..

image

 

image

imageimage

saya dapat ni dari FB..saya pun ada jugak kasut ni..cepat-cepat saya pergi tengok..walaupun tiruan..tapi lambang tu tetap ada jugak! lepas ni tak boleh pakailah gamaknya..

renung-renungkanlah ye…selamat baramal!

kaum Yahudi akan buat apa sahaja untuk menyesatkan umat Islam..

12 ulasan:

Uruchimaru @ kf berkata...

kasut itu dibuang...?

butterfly berkata...

yup..di buang..:(

::ienafazlyna:: berkata...

ish2..dieorg nie tak tahu kenpe sgt membenci islam sampai sanggup buat mcm tu..dah la ramai yg membelinya islam plak tu..seb bek i tak pnh beli

diba^pening berkata...

aku xpernah minat pun kasut tu...selamat...hee

asna cute berkata...

dah lamaaaaa buang sbb beli yg cikai punye lepas tue warna dh pudar. terus buang~

jee yunus berkata...

opps...ape yg dah aku buat..sgt tak perasan...kene buang kasot crocs ni....bedose..

joegrimjow berkata...

dah la ku pakai crocs!!

butterfly berkata...

diba : selamatlah ko..

::ienafazlyna:: : dunia nak kiamat kan..macam2 lah jadi..

asna : hari ni i buang dah crocs tiruan i tuh..;p


jee yunus : sama lah kite..>_<

joegrimjow: aku pon samalah..!

wakif berkata...

thanks for d info...

Siti Fatimah Nabihah berkata...

ouh.. baru pasan~ hmm.. ari tuh cari xjmpa.. okok~ tq 4 the in4mation sis

butterfly berkata...

wakif : welcome..:p

butterfly berkata...

Siti Fatimah Nabihah : welcome dear..<3