26.5.10

saya tak suka dia.! tapi dia datang jugak.

Baru je cite hari isnin lepas cerita pasal classmate yang demam..sekali hari ni..saya rasa nak demam..badan kejap sejuk..sekejap panas..muka pucat..aiyoo~~Worried kepala pun pening semacam..pagi tadi bangun dengan selsema lagi..

tadi pergi kelas research project..memang tak terlarat nak naik tangga sampai tingkat tiga tu..tapi gagahkan diri jugak..sampai kelas memang tercungap-cungap bagai..sir cakap kenapa datang kelas..muka pucat..konon-konon saya nak tunjuk pelajar yang dedikasi lah kan..pergi kelas walaupun sakit..*poyo*..

sekarang ni saya nak tidurlahSleepy..baru lepas makan ubat..malam nanti ada kelas..taxation..mesti kena pergi..sebab topik baru yang sir ajar..saya tak paham..semangat!! assignments pun banyak lagi tak siap..

tolonglah hilang dari badan saya ini wahai incik demam..!Praying

 

tak sabar nak balik rumah esok..

4 days more…Party

2 ulasan:

sI tEDI berkata...

makan ubat. jga diri

Rara berkata...

moga cpt sihat.. :)