11.5.10

monolog hati..

langkah demi langkah di atur..memijak bumi yang nyata ciptaan ILAHI..

peristiwa demi peristiwa dilalui..suka dan duka silih berganti..skrip dan jalan cerita ditentukan sendiri..bagaimanakah pengakhiran ceritanya ni nanti??

aku insan yang lemah…punya kekurangan dimana-mana..tidak aku tahu siapa yang sudi berserta keikhlasan membantu aku meneruskan langkah kehidupan ini..

aku tahu aku ini hina..tidak sebijak kalian..tidak sepandai kalian..namun, jangan kalian lupa..manusia ini ada kekurangan..dan ada juga kelebihan..

saat ini aku jatuh terduduk..tiada siapa disisi..hanya hati dan perasaan menolong diri..tiada siapa yang tahu sakitnya hati ini..tiada siapa yang tahu, betapa peritnya perasaan ini..

biar tangisan hanya didalam hati..namun dibibir, senyuman yang terukir..

 

butterfly

10mei2010

Tiada ulasan: