1.6.10

selamat tinggal kenangan busuk!

mungkin aku yang tersilap..
mungkin aku yang bersalah..
mungkin aku tak layak..
mungkin juga aku yang tak mengerti..


tak lama lagi semua ini akan berakhir..
hanya tinggal selangkah je lagi..
selepas itu aku pasti akan buang semua ini jauh..
jauh dari kamus hidup aku..

ya, mungkin manusia tidak maju kehadapan jika tiada masa silam..
tetapi, tak mungkin manusia itu akan berjaya jika bergantung pada masa silamnya..


telah aku titipkan niat dihati..
agar semua ini tidak lagi menghantui hidup aku..
agar semua ini luput dari kotak ingatan aku..
ya! itu yang aku mahu..
aku juga berharap tiada yang aku rindukan di sini..
kerana tak mungkin aku rindukan kesedihan..


harap semua ini tak mengganggu aku lagi dimasa depan..

4 ulasan:

Lepat Pisang berkata...

Lepat sentiasa menyokong dari belakang!ganbatte ne!

Uruchimaru @ kf berkata...

bile kaki melangkah 2 tapak ke depan undur 1 kaki untuk renungan......

jeBateja berkata...

Uikkk..mana ada kenangan busuk...PAHIT ada lah...err...mcm ne pun kenangan busuk le yang biasanya memantangkan kita...kan...kan

butterfly berkata...

Lepat Pisang : tq lepat..lepat..mne 1 nak letak link kamoo ni..meh lah bagi..

Uruchimaru @ kf : thx for ur advice..

jeBateja : hahahha..itu bahasa saya lah..bagi saya..elok pahit dari busuk..:)