13.7.10

perbezaan romantik dan romantis...??

.Apa beza antara romantik dan romantis??? Mungkin romantik dari segi perbuatan… dan romantis dari segi percakapan.. pendapat saya lah..


setiap perhubungan mesti ada romantik kan..? walau korang cakap.. tak mainlah romantik-romantik ni.. gua ganas lah derr…. Ceitt!! Luaran je.. dalaman tu mesti ada punye… lumrah sifat manusia yang berkasih… mesti ada punya romantik ni…


mylurve always said.. yang saya ni takde perasaan.. hahahha.. kesian beliau.. dapat saya yang memang tak berperasaan ni.. tapi.. kalau saya takde perasaan.. takkan saya sayangkan dia..


kadang-kala kawan-kawan saya tanya macam mana mylurve romantik..? saya gelak je.. tak pun saya senyum je.. hanya saya je tahu macam mana romantiknya dia.. dan tak perlu kot nak describe or explain kat orang lain.. even kawan rapat saya pernah tanya.. macam mana kami romantik.. sebab kawan-kawan saya tahu perangai saya yang agak kasar dengan mylurve..


setiap hubungan mesti ada sifat romantik ni.. sama ada anda sedar atau tidak je.. kalau takde romantik ni.. mesti anda bosan dengan pasangan anda.. takpun hubungan menjadi hambar..kan..?? tapi janganlah selalu romantik..nanti tak beshh…



next time sambung pasal romantic pulak ye…stay tuneddd~~~~


kalau pasangan anda terjun dari tingkat 3 dan anda tunggu di bawah untuk menyambutnya.. adakah itu juga di classify sebagai perbuatan romantik?? Ngee~~

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

best jugak kalau dapat pakwe romantik, sebab i kasar orgnya.ehehe

Unknown berkata...

betol2
mst ade romantik gk sikit2
:)

♥ Cik Puan Pinky ♥ berkata...

ngeeeeeee
i suke lelaki yg romantik scra natural.
bkn romantik yg dbuat2 :)