12.7.10

B A N C I . . .

sekarang tengah sibuk proses banci membanci ni kan..?? bukan benci membenci ok…



Kat mcD ada seorang crew yang buat banci ni..dia ceritalah kan.. orang banyak bagi maklumat palsu… kereta 3 biji.. bila tanya tang gaji… RM1500 je.. adeh… nak tipu pun beragaklah wei.. ada yang tak bukak gate.. banci kat luar je.. ada yang taknak bukak pintu pun.. ketuklah bagai nak rak pun… macam-macam…


semalam ada orang dating umah saya.. bancilah kan.. kalau dengan ayah saya ni.. memang banyak songeh sikit.. actually last banci, 10 years ago.. my dad also seorang pembanci.. tu yang pembanci tadi kena habis-habisan.. ada ke dating pukul 10 malam..?? di hari ahad.. saya terima lagi kalau dia datang pukul 8 malam.. ini pukul 10 malam..!! memang tak reti fikir lah kan..


saya cakap kat ayah saya.. untung pembanci tu.. gaji sehari dekat RM50.. lepas tu ayah saya cakap apa tau.. memang gaji macam tu.. tapi masa dengan penat tak berbaloi.. dan segala benda yang kena claim tu.. amount dia akan kurang dari yang kita claim.. so.. untuk mereka yang betul-betul takde kerja tu.. memang bolehlah buat benda-benda macam ni..


anda sudah dibanci ke??? Pastikan beri maklumat yang betul.. untuk kesenangan kita juga di masa hadapan..trust me!

5 ulasan:

Azirah berkata...

da sudah...huhuhuu

Cik Siti Hajar berkata...

sama lah kite..:D

Ruzana Shaliza Shashah berkata...

awk , yg pasal jerit kat sini tuh . saya buat pki photoshop . da siap upload gmbr kt photobucket and amek code dy paste kn dkt kode shoutbox gmbr yg lame .

hamzah ian berkata...

10 mlm sbb die perlu abiskan kerja die hari tu jgk.. besok byk lg rumah.. sian die..

hamzah ian berkata...

10 mlm sbb die perlu abiskan kerja die hari tu jgk.. besok byk lg rumah.. sian die..