23.7.10

my wish list are become reality...alhamdulillah...

ASSALAMMUALAIKUM…

Apa khabar semua?? Alhamdulillah… dah masuk hari jumaat dah hari ni.. tak lama lagi nak masuk bulan ramadhan..


Saya rasa kurang bermaya je pagi ni.. entah kenapa entah.. kurang sihat agaknya.. kepala pun macam berdenyut-denyut je..


Alhamdulillah.. satu dari wish list saya kat sebelah tu dah tertunai.. yang manakah??? Haaaa.. silalah teka ye… mana tahu nanti saya bermurah hati nak bagi ganjaran.. tak pernah kan bagi ganjaran kepada kawan blogger…


Hati senang sekali… sebab kenangan buruk beransur hilang.. alhamdulillah.. kehidupan menjadi lebih bahagia.. walaupun saya tak punya harta yang melimpah ruah…





alhamdulillah..life become more better..:)

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ooppss.....
walaup0n mama bukan blogger...
tapi adekah anda bermurah hati memberi ganjaran itu kepada saya?? hahaha

-mama-

FuZaiNi@$imPle@LiFe berkata...

mesti dh dpt keje ngan good salary kn???kn???kn??hehehe

butterfly berkata...

mama: silalah teka~~~~

Fuzaini: nnt saya beritahu.. nantikan ye!