26.7.10

tinggal lagi seminggu je lagi!!!

yeay... tinggal lebih kurang seminggu je lagi nak gaji..di ulangi... G A J I... insya'allah kalau orang kat bank tu buat kerja laju.. hari khamis dah dapat gaji..hehehhehe... 

selama sebulan ni hidup atas belas ehsan my ibu.. seminggu sekali mintak RM 20.. tambang pergi kerja dan makan.. minyak kereta tu.. hishh.. laju bebenor meter tu turun.. jarum tu.. hishh.. kalah jarum saat..ok, saya tipu yang ni! hehehhe....

tapi dapat gaji nak bayar hutang piutang yang tertunggak.. rasa macam takde balance je.. iskh...iskh.. orang cakap, baru mula kerja memang macam tu... lepas 3 bulan baru stabil.. betul ke?? lama kot nak tunggu 3 bulan tu...

malam ni malam nifsu sya'aban... buku amalan kita di angkat ke langit.. doa-doa pun diangkat juga... marilah beramai-ramai kita meningkatkan amalan di malam hari...


9 ulasan:

maisyara Pot! Pot! berkata...

yeke? hahaha... t boleh banjer kepsi. :P

Are-Gya berkata...

jgn luper bnje ye..huhuhu

butterfly berkata...

mai : kepsi ye?? wakakkakak...


are-gya: belanja makan angin je laa ye..:D

cemomoi berkata...

bayo hutang mak dulu baru bley blanja abe... ada baki lagi ke?

butterfly berkata...

macam de minus je lagi.. bukan baki dah.. balance brought forward kredit...

ngee~~

jeBateja berkata...

samo lah kito...dpt gaji bayar hutang je lah....tak berhutang tak pulak berharta...adehhhh....

kena berbisnes nampak gaya nyaaaa

Mario berkata...

yela...bole stabil lps 3 bulan dgn syarat tak pinjam byk2 lebih dari gaji.,..hehe

me, nelly berkata...

xpe haja, pelan2 kayuh. Aku xnk mintak ko blanje,tp nk kek coklet blueberry bleh? heee ;p

butterfly berkata...

jeBateja: kalau makan gaji... mmg agak payah lah kan.. kalau bisnes mmg income best.. jum kite wat bisnes!


Mario: rasanya idak lah pinjam lebih dr gaji...:)

nelly: kek coklat bisnes raya aku..
sila jadi customer!