2.7.10

Hai semua..

Hari ni nak ajar tutorial pasal chatbox.. First time ni nak buat tutorial..*clap…clap…*

Hari tu ada dua tiga orang tanya..macam mana saya buat tulisan bergerak-gerak dalam chatbox..

Saya rasa hampir semua dah tahulah cara nak buat tu..takpelah, ada orang tanya saya, jadi saya sharekan ilmu di sini ye.. hanya CBOX sahaja yang saya tahu..Shoutmix tak tahulah pulak..

Untuk buat tulisan bergerak-gerak tu..

[scroll] whatever u all nak tulis [/scroll]

Untuk buat tulisan berwarna..

[color=red] your mesej [/color]

Actually, saya tahu dari blog orang lain.. unfortunately, saya hilang link beliau.. kepada mereka yang share tu.. harap maaf lah ye…

Ok, maybe lain kali saya sharekan tutorial yang lain..
Siapa yang ada tanya-tanya apa-apa dari saya..kalau saya tahu..insya’allah saya boleh share kan

Ada orang request untuk nuffnang..mahu buat ke tak ye..? saya tak pro lagilah pasal ni..

3 ulasan:

SadiyanaSadikin @ $$ berkata...

Mmuuahhh,, tekiuu

Cik Siti Hajar berkata...

Wc..

Cik Siti Hajar berkata...

untuk pengetahuan semua..
CBOX sy xleh gunakan kod2 tu..
CBOX org lain boleh..