19.8.10

Seksyen 7.

sejak puasa pertama hari tu.. saya dah teringin nak berbuka cara bufet.. ada macam-macamkan makanan kalau kat bufet??


baca Kosmo tengok ada bufet murah kat restoran Le Lac.. di seksyen 7… siapa tahu ye area mana..?? ye.. seksyen 7 tu kecik je.. tapi malas lah nak pusing-pusing mencarik kawasan tu..

rasa-rasanya mana ade bufet bawah RM30??? huwaaa... nak pergi... (duit takde pun nak makan macam)


siapa student Uitm mesti tahu kan?? please… tell me if u know it…

7 ulasan:

Hamzah Ian berkata...

ntah.. pegi je.. bwk gps skali

n i s a berkata...

restorant nelayan titiwangsa. kalau x silap 25 tp bulan puasa ni x tau la dia naik harga ke tak. makanan kat sane sedap (:

aMiYs berkata...

dik.. rasenye akak tau.. hehe.. kat kawasan tasik seksyen 7... kan ada kedai2 baru bukak tu kan.. pastu ada bukak param kat situ.. haaa... kat situ la kedai Le lac tu... nnti akak tgk ptg ni... hehehe..

fndrocka berkata...

jalan terus..belok ke pintu masuk uitm shah alam..jumpa budak uitm tanya kat dia camana nak pergi mkn bufet tu

me, nelly berkata...

ko pegi Abu cafe! sorg 8hengget je!!sdap! tp 22hb ni last,pastu 9.50/person. dekat dpn kfc&pizza baru dpn uitm tu. die blkg kedai nasik lemak,kedai tepi skali, sederet dgn kayu nasi kandar sume tu. ko amek byk2 pon 8hengget gak. ughhh!

erkkS Hohoho berkata...

ade dkt dpn tasik. blkg hailam kopitiam

erkkS Hohoho berkata...

dkt dpn tasik uitm.. blkg hailam kopitiam.