1.7.11

julai bermula dengan jumaat.

bermulanya bulna baru.. dah setengah tahun pergi meninggalkan kita tanpa kita sedar ataupun separa sedar...lagi sebulan je nak puasa ni.. puasa ganti saya tak berganti lagi.. bilalah nak ganti ni.. padan muka sendiri.. awal-awal tahun taknak ganti...

ada satu hari tu.. duk pikir-pikir bila nak ganti puasa.. sebelum tidur tu memang pikir pasal puasa je lah.. samapi tertidur.. dalam tidur mimpi.. bangun-bangun je dah 1 ramadhan.. pagi tu siap nangis-nangis dah.. pasal tak ganti puasa lagi... sekali jam bunyi.. bangun tidur je air mata meleleh-leleh kat pipi ni haa.. memang peringatanlah mimpi tu kan...

hari ni hari jumaat.. permulaan bulan baru di hari yang mulia.. penghulu segala hari...


lepas cabut gigi.. bibir pecah-pecah dan kering.. nak minum air putih tu macam dah fobia dengan rasa darah..loya! dah boleh jadi raja bersiung dah..:)

5 ulasan:

ezzu berkata...

ganti puasa cepat2...hehehe

myhatiku berkata...

err?ratu bersiung neyh..:D
indahnya jumaat

butterfly berkata...

ezzu : baik! akan ganti secepat mungkin...

butterfly berkata...

myhatiku: hahahah.. ratu erk..?>

Are-Gya berkata...

nasib x ponteng hahahaha