19.9.11

luahan hati..

baru stage pertama..dah susah benar aku rasa.. payah sangat.. macam-macam ada... tapi.. ntahlah.. agaknya memang dugaan hidup aku kot.. berat sangat hati ni... mungkin aku yang berlebih-lebih kan... 

akhirnya dah lama tanggung dalam hati..pecah jugak.. bergelinangan air mata aku tumpah.. macam tangki air pecah.. sampai lebam-lebam mata aku.. bengkak macam apa dah..

kawan aku cakap..mungkin apa yang aku pilih dan apa yang aku nak bukan untuk aku.. bukan takdir aku.. jadi aku kena pasrah.. aku kena redha.. jadi, semalaman aku fikir.. akhirnya aku tenang sikit... iyea, aku rasa mungkin apa yang aku nak ni.. bukan untuk aku..ALLAH rancang sesuatu yang lain untuk aku..mungkin jauh lebih baik dari apa yang aku ada sekarang ni.. mudah-mudahan..

baru nak jejak kaki kat stage pertama dah macam-macam kan.. tak nak fikir dah.. sebab makin aku fikir makin banyak menitik air mata ni.. and finally aku dapat balik migrain yang dah dekat 2 tahun tak datang kat kepala aku.. terima kasih banyak-banyak lah wei! perghh.. masa tengah drive sikit lagi aku nak langgar kereta kat jalan sebelah.. siapa yang dah merasa migrain mesti tahukan "nikmat" nya migrain tu macam mana..

kau apa tahu?? tahu berkata tanpa berfikir.. hati aku sakit kau tahu?? sikit pun kau tak tahu kan..!

Tiada ulasan: