10.10.11

kenangan yang tak mungkin di lupakan.

bila tengok gambar kawan konvo.. dalam hati ada terasa bermacam perasaan yang bersatu... gembira ada..sedih ada.. terkenang balik satu per satu kenangan di zaman persekolahan.. macam baru semalam ambik SPm bersama.. tapi sekarang semua dah nak habis belajar.. ada yang dah habis belajar...



ni kawan rapat...

zaman sekolah yang paling saya kenang memang zaman sekolah teknik... even sekolah rendah paling best.... tapi teknik more meaningful memories for me.. bersama dengan mereka yang sekepala..mereka yang pandai..mereka yang punya perangai unik tersendiri..semuanya buat saya akan tersenyum jika teringat balik kenangan bersama mereka..

dengan sebahagian di antara mereka..


guru kelas terakhir di zaman persekolahan..

teringat masa nak SPM.. ulang kaji Prinsip Akaun dengan Nelly.. bersungguh-sungguh kami menelaah bersama..sedangkan sepanjang 2tahun belajar.. memang input amatlah sikit...
 terima kasih kat Nelly.. (Nelly, pasal ko aku boleh dapat 3B)..

untuk Aina.. pasal ko aku dapat lulus add math.. 
untuk kambing a.k.a wani.. untuk fizik.. 

macam dah bagi penghargaan.. tapi tu lah.. setiap apa yang dapat.. pasti akan di kenang...





5 ulasan:

ainasuhana berkata...

bangga aku buat ko lulus.. hahaha

me, nelly berkata...

aku pon turut berbangga! :DD

Iwanski berkata...

zaman skolah paling best kan.. =)

Are-Gya berkata...

wah kwan dgn nelly upenya..huhuhu

butterfly berkata...

ha'ah..kawan ngan nelly..