30.11.11

majlis perkahwinan saya...ehh... bukan!

hari ahad lepas pergi rumah kawan sekolah..meraikan hari perkahwinan beliau.. pergi dengan Aina dan Mimah.. mula-mula ada a few friends jugak yang nak pergi.. biasalah kita merancang dan ALLAH menentukan..:)



Mimah next year turn ko ye..


selepas sesat kat tempat yang sama.. hahaha=] tak jumpa jalan masuk ke rumah pengantin.. hampir sejam kot.. tapi usaha tu tangga kejayaan.. now, saya percaya kata-kata tu.. muahaha=]



cantik..
pelamin yang simple..
dress yang simple but stunning..
dan make up yang berseri...
:)

kepada pengantin, semoga sentiasa berbahagia...




kenapa saya terlebih gemuk di situ??
iskkk...


sekarang ni saya agak meroyan pergi ke majlis perkahwinan kawan-kawan..selagi termampu semua saya akan pergi... konon dengan hasrat nanti saya kahwin kawan-kawan akan datang juga.. eheee~~ tinggi menggunung hasrat tu...


moga ALLAH permudahkan segalanya bagi diri ini...
amin~~~



6 ulasan:

Uwais Al-Qarni berkata...

haha ..ingt kn sisyg kawen..
adoyai

*!Life Cik AniS1190 *! berkata...

awk plak bila nak kawin?

Tanpa Nama berkata...

hahahkk suka kan bila dpt pergi kawan kawen^^

Cik Siti Hajar berkata...

syahirah : if i yg kawen.. i jemput kamoo taw!

Cik Siti Hajar berkata...

*!Life Cik AniS1190 *! : xde calon lg...:)

Cik Siti Hajar berkata...

El-Janna : mestilah suka.. mememriahkan majlis kan...