12.3.12

Sentuhan pertama mencantikkan orang

bosan malam sabtu hari tu... tangan gatal nak menconteng muka... tapi takmo muka sendiri.. sebabnya muka sendiri tengah banyak ruam.. baru balik dari bangkok.. bangkok panas sangat.. tu yang naik merah-merah kat muka..

saya pun panggil adik saya yang ke-empat.. dia pulak memang suka makeup makeup ni.. ape lagi.. bermulalah projek kami.. saya takde lah nak tangkap pic step by step ye.. juast layankan je lah finishing dia,..



sebelum di cantikkan.. 






after..


saya hanya buat natural je.. sebab kulit adik saya ni agak gelap.. so, tak tahu warna apa yang sesuai dengan dia.. 



marilah kritik... kritikan membina ye kengkawan...:)

lepas ni nak belajar buat shading kat hidung.. hidung dia ni kemek.. nak mancungkan tak reti lagi...

2 ulasan:

~LoVE PiNk~ berkata...

wahh,pandai make up org upenya..cantik...
belajar sndri ker?

butterfly berkata...

ha'ah ekin.. blaja sendiri je..:)