26.11.12

coret-coret

Last week macam malas je nak meaip di sini... padahal banyak nau nak diceritakan.. =]

weekend yang lepas saya habiskan masa dirumah kenalan rapat.. ada majlis perkahwinan kakak beliau.. jadi saya diminta tolong sikit-sikit laa.. tak memasal saya jadi pengapit... haaa... kali ke 5 kalau tak silap jadi pengapit ni... jadi pengapit dah, jadi pengantin bila pulak erkk??? hihihi:p

lately, hidup saya penuh sangat dengan ketawa dan senyuman.. alhamdulillah... saya dikelilingi dengan orang yang menghargai saya..

Saya rasa bahagia sangat-sangat…

Dear friends! Thanks for being my real friends.. 

                                                                                                        
Hargai apa yang di depan mata, jangan dikejar apa yang jauh dari kita.. kalau betul itu kepunyaan kita, insya’allah ia nya akan kembali pada kita… 





Tiada ulasan: