13.12.12

Setia City Mall with BFF



sejak kebelakangan ni saya suka lepak Setia City Mall.. orang yang duduk area klang dan shah alam mesti kenal kan tempat ni… 

 
salah satu sebabnya kat sini santai je.. orang pun setakat ni tak crowded sangat.. and paling best dia ada taman yang boleh lepak-lepak sambil ambik angin..

sekarang ni kalau nak jumpa kengkawan...sini je saya tuju.. kalau dulu macam blu sikit.. tak tahu nak pergi mana.. kalau pergi AEON Bukit Tinggi tu.. kejenya nak cuci mata je.. dengan duit-duit sekali saya cuci.. hihihi :p




nampak tu...

bulan lepas saya lepak dengan bff Fyza kat sini... dah lama tak jumpa.. so, saje lah berjumpa tuk update gosip-gosip terbaru.. :)








dan, paling latest saya pergi minggu lepas.. nak jumpa Mimah dan baby dalam perut beliau.. hihihi :P
over excited saya ni... dalam geng sekolah teknik.. kira Mimah ni 1st yang pregnant lah.. manalah tak excited kan...



Mimah mommy to be 

she's cute right??

 berseri-seri muka Mimah ni..

baby dalam perut tu.. insya'allah baby boy..




 Me& Mimah & Pejort




next kita jumpa lepas Mimah bersalin lah yer... :)

 sape-sape yang nak pergi sini... lalu highway NKVE.. exit Setia Alam.. :) kalau pergi tu.. roger2 lah saya.. =]