26.3.13

burger bakar abang burn bukit tinggi klang

awal bulan ni saya pergi makan Burger Bakar Abang Burn... awal bulan ye... ahahhaha... cerita terperam.. tak silap saya masa tu weekend, kat rumah tinggal berdua je dengan adik.. tak masak pulak tu... dasar pemalas.. maka saya pun ajaklah adik saya pergi makan... sebenarnya tekak memang dah lama nak makan.. dekat pulak dengan area rumah.. maka haruslah kita mencuba..


kalau korang nak makan kat sana.. cari meja dulu yer.. sebab nanti masa beratur cashier akan tanya meja nombor berapa? haa.. macam saya pegi ni.. dan dan saya duduk meja depan kaunter je.. hahahaha... :D belasah lah..

menu dia banyak dan yang best dia ada burger kambing.. =]

muka control ayu.. 

-.-"





ni adik saya no 2..

saya memang lagi cerah dari dia dan juga lagi kecil dari die...


korang jangan tanya apa nama burger saya tu... memang saya langsung tak ingat weyh... hahaha :) yang pastinya burger tu burger daging ada onion ring dan jugak cheese...


 this is mine


 kan dah kabor... 
saya duduk meja bebetul depan kaunter... 




 staff sedang prepare burger..



kalau korang takeaway, nanti diaorang akan tanya nama.. so, korang kena aware bila nama korang dipanggil.. dan kalau makan sini.. amik air diaorg cas RM1.. satu cawan.. tapi boleh refil banyak kali... yang ni bagus...

review dari saya.. burger bakar ni kureng sikit dari burger bakar kaw kaw.. saya lagi prefer burger bakar kaw kaw.. saya order burger daging dan patty daging tu kering.. takde juicy.. daging kalau kering sangat memang tak lalu nak menelan nya...

1 ulasan: