14.8.15

Review Makan di Foodsbury

Masa hujung-hujung Ramadhan lepas, saya baru ada masa berbuka puasa dengan kawan saya yang seorang ni... memang rapat lah.. lepas tu puasa dia busy saya busy... we're try looking spare time to spend together.. dah dapat hari nya, cari lah kedai mana nak berbuka.. 

saya cadangkan pergi Foodsbury.. sebab dekat Shah Alam je..
so, tak payah pergi jauh-jauh..


masa sampai tu, tinggal 1 meja je available.. alhamdulillah.. kalau tak mahu menangis.. hahaha.. sebab on that day memang saya rasa penat sangat wehhhhh... =p

kiteorang order makanan 1 jam sebelum buka puasa.. and guess what? air je sampai dulu.. itu pun 1 air je.. suppose 3 air.. -puasa memang haus kan? 5 minit before buka puasa, baru spaghetti saya sampai.. carbonara spaghetti.. dia ada set.. air sirap selasih, spaghetti and creme brulee and fruits as dessert... kawan saya order lamb chop kalau tak silap.. pukul 8 baru dapat lamb chop.. memang spoiled mood dah.. air yang kawan saya order coffee latte kalau tak silap.. dia boleh hidangkan dalam bekas plastik air pasar malam tu.. harga air tu around RM8 if not mistaken.. tak berbaloi langsung!! 

spaghetti..

lepas dah makan semua, air saya order baru sampai.. creme brulee tu sampai dah habis makan pun tak sampai-sampai.. saya pergi tanya, dia tukar dengan pancake coklat.. tak sedap! fruits tu langsung tak dapat... 


ni set yang saya maksudkan..


I am not going there anymore... really frustrated with the service.. makanan dia rasa pun biasa-biasa je.. takde apa yang hebat pun...




menu




kek ni pun..
dia boleh lupa nak hantar???
lepas dah habis makan semua..
saya tengok balik resit..
eh.. kek dia tak hantar lagi...

dan takde mood pon nak makan..
buat rasa sesudu dua..
dah..
tinggal kan gitu..

dalam gambar memang gah.. but nothing special there..



2 ulasan:

safurara berkata...

hmm dorg ni kdg2 nk ikut trend, bukan nk buat betul2.sbr jelah~

lynndamya berkata...

Salam, eh apelah teruk camtu servisnya..main2 ke ape la hai..siap byk pulak yg terlupa tu..hmmm...nama kedai dh mcm gah habis, tp servis kureng..grr~