30.6.16

Selamat Hari Lahir Incek Tunang

29 June 2016

Happy Birthday Future Husband!

Dah 2 tahun rasanya birthday dia jatuh time bulan puasa.

Saya ingat nak delivery kek. Tapi masalah utamanya tak tahu alamat office. Alamat rumah kang, takut time despatch datang dia takde. Sebab kalau delivery kek susah sikit nak berahsia ni.. kan?

Jadi nya saya decide bagi coklat je. Sebab owner coklat ni selalunya delivery je. 

Kebetulan tunang saya tak kisah pun kalau kena amik kan barang kalau saya beli online. Kadang-kadang barang tu cod area belah dia sana.. so, saya inform dia nak beli barang tapi barang tu cod dekat area dia kerja. Lagipun puasa ni kalau petang tu jem teruk. Nanti tak sempat nak buka puasa kat rumah. Dia pun okay. Dia tak de syak apa-apa pun. Sebab dia tahu saya ni memang pembeli tegar barang online.

Selasa malam jumpa Zira, untuk bayar harga coklat dan pass kan dia kad dan hadiah.. nanti saya entry pasal servis Zira.

Pukul 10 am tunang wechat “saya dah dapat dah kosmetik awak..” hahahaha.. hadiah pulak saya bagi mug print gambar dia.. entah kenapa ye hadiah untuk lelaki ni susah nak fikir...

nanti next entri saya letak picture coklat tu ye..


next year kita celebrate sesama yer..
heheheh :D









Tiada ulasan: