10.7.15

Review berbuka puasa di Ndah Catering Shah Alam

Kelmarin dah share kan Buffet Buka Puasa Murah kat Shah Alam.. hari ni kita share lagi satu tempat.. actually, ada banyak je buffet below RM50 tapi kena pandai cari info.. saya selalu usha Groupon.. kot kalau teringin nak makan hotel tapi bajet tak berapa nak ada.. search je kat dalam ni.. kalau jumpa rezeki korang lah...

jadi, saya jumpa pasal Ndah Catering kat Groupon.. dari Ramadan tahun lepas lagi saya dah nampak.. tapi takde masa nak pergi tahun lepas... jadi, this year nampak, terus beli.. buka puasa dengan BFF.. 


harga sebenar RM48 tapi beli kat Groupon dapat RM35.. 
banyakkkkkk jimat... jimat banyakkkkk..
itu yang kita mau kan?
heee~~



Ndah Catering ni sebenarnya dewan perkahwinan..
dia wedding planner..
tempat dia besar..
nak cari Ndah Planner ni kat Seksyen 14..
dekat-dekat dengan SACC Convention Center..

buffet makanan kat luar.. kiteorang dapat meja kat dalam bahagian hujung..
lepas tu apa lagi.. tamak lah.. hahahaha
berat bontot nak bangun banyak kali..
surau pun disediakan kat sini tau...
so, boleh makan rilek2.. solat.. sambung balik..
hehehe..

buffet dessert kat dalam..
tapi dessert tak berapa nak heran sangat...
lepas dah rileks2 baru saya g terjah buffet dessert..
ada sagu gula melaka, kek span,......
lain tak ingat.. hahahaha..



lauk pauk makan dengan nasi putih..
ikan ayam daging semua ada..


sup tulang...


ketam masak lemak uolls!!


boleh buat ala-ala yong tau foo..
kuah disediakan...


sayur pon banyak jenis..


satay pon ada.. kambing golek pon ada..
tengok tu meja kitaorg..
padahal makan bertiga je..
hehehe


rebung masak lemak..
saya tak makan..
tak pernah makan pon..

so.. korang rasa berbaloi ke tak?? bagi saya berbaloi-baloi..
puas hati sangat...
keluar dari sini around 9 lebih jugak laa...


ada Elyana..
bukan artis jemputan..
kebetulan dia celebrate birthday kat sini...
nak tengok video dia nyanyi..
kat instagram saya ada..
ciksitihajar_




2 ulasan:

Unknown berkata...

Hai... boleh tau macam mana nak beli dari groupon tu?

Cik Siti Hajar berkata...

hai.. klik buy kemudian buat payment. nanti print out voucher tunjuk kat sana. tapi tak sure tahun ni ada ke Ndah buat promotion macam ni kat Groupon.